Program dofinansowania remontu użytkowanego już budynku mieszkalnego jest obecnie prowadzony przez Ministerstwo Środowiska, dzięki niemu ma wzrosnąć energooszczędność. Mniejsze zużycie energii to priorytet, dlatego też rośnie liczba osób zainteresowanych udziałem w programie. Dziś jest to bardzo proste, wszystkim zajmują się całkowicie bezpłatnie specjaliści z zakresu budownictwa. Jak wygląda ich praca na rzecz właściciela nieruchomości chcącego przystąpić do programu?
Warunkiem podstawowym ubiegania się i otrzymania dostępnych środków finansowych jest audyt budynku, po którym wystawiany jest certyfikat energetyczny. Dokument ten ocenia obecne zużycie energii w skali roku i porównuje z zużyciem energii po wymianie pieca i innych pracach remontowych. Na jego podstawie wylicza się wysokość dofinansowania. Wszystkie niezbędne formalności związane ze składaniem wniosku wykonuje uprawniony specjalista, z którym można skontaktować się za pomocą strony ceet.pl.
Oceń firmę (0 z 0 głosów)