Doskonała lokalizacja, profesjonalna obsługa i zadbane pokoje – to tylko część z wielu powodów, dla których hotel Mercure jest tak chętnie wybierany przez gości. Są nimi osoby prywatne, przedsiębiorcy oraz organizatorzy różnego rodzaju spotkań w większym gronie. Szkolenia w Białymstoku, konferencje czy uroczystości rodzinne, jakie się w nim odbywają, na długo pozostają w pamięci. Na klientów czekają pokoje z łazienkami oraz wygodnymi łóżkami, na których można odpocząć po całym dniu, co docenią goście przyjeżdżający z odległych zakątków Polski.
Z pracownikami hotelu kontaktują się między innymi organizatorzy konferencji chcący wynająć salę, w której może przebywać aż 150 osób jednocześnie. W jej wnętrzu znajdują się sprzęty multimedialne, wykorzystywane podczas prezentacji, tablice, klimatyzacja oraz niezawodne systemy nagłośnieniowe. Uczestnicy spotkania nie martwią się o miejsca parkingowe oraz dostęp do internetu. Mają zapewnione także przerwy na kawę oraz smaczne przekąski, niwelujące głód.
Oceń firmę (0 z 0 głosów)